Long time, no see

Nu var det längesen jag var här inne och uppdaterade. Jag vet inte varför bloggen har prioriterats ner så fullkomligt! Tiden räcker inte till antar jag. Jag som älskar att skriva. Vad har hänt den senaste månaden då? Jo, till slut fick ju vi också snö! Yes! Så Freja har åkt en hel del pulka. Efter någon vecka eller två smälte den bort och det blev jättekallt! Från mitten av januari till mitten av februari har det egentligen varit väldigt kallt. Sisådär -10 dagtid och neråt -16 på nätterna. Riktig vinter - äntligen! Vi missade dock en del helger då vi kunde åkt skridskor men vi hade andra planer eller var sjuka. Det var tråkigt... men det känns ändå som att vi utnyttjat den här vintern så mycket vi hunnit med och orkat. 

Wilmer har gjort sin första veckas inskolning på förskolan. Pontus kände sig inte helt kry så jag var med tisdag till torsdag. Väldigt roligt och han gillar verkligen att vara där. Dock har det blivit lite stressigt med arbete som behöver göras de fyra timmar jag varit på inskolning mitt på dagen. Wilmer har haft en tuff vecka, eller båda barnen är egentligen trötta så vi tar det ganska lugnt. 

Freja ska sova hos sin farmor och farfar i natt, så det ser hon verkligen fram emot!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp