Permitterad och sådär

Förra veckan var en riktig permitteringsvecka... jag var permitterad måndagen, jobbade halvdag på tisdagen och var permitterad på fredagen. I måndags sprang jag och dagen fortlöpte i vanlig ordning. I tisdags hämtade jag Freja på förskolan. Vi gick hem tillsammans, så mysigt! Det var nog över ett år sedan jag hämtade henne ensam (utan Wilmer). Wilmer hade läkarbesök och sedan hade jag en klipptid på eftermiddagen. Så otroligt skönt att bli lite ompysslad! :) Håret blev lite kortare, men har fortfarande längd kvar. Sen på kvällen hade jag huvudvärk... 

I onsdags och torsdags arbetade jag fulla dagar och mer därtill. Sen jag började jobba för typ en månad sedan har jag fått in uppemot 10 timmar plus på flexen. Det är mycket för mig att stå i för tillfället. Svårt att få ihop allt på en 80% tjänst, som det är för tillfället med permittering. I onsdags hämtade jag skärmen vi köpt på Elgiganten. I torsdags kväll började Freja verka lite sjuk. Under natten hade hon hög feber och var snuvig. På fredagen var hennes värsta dag. Hon var riktigt hängig! Sen på lördagen verkade hon bättre igen, men då började Wilmer bli sjuk istället. 

Han hade en riktigt tung natt mellan lördag och söndag med oerhört många uppvak. Och igår började Pontus bli dålig. Så snart har den här förkylningen däckat hela familjen. I fredags och igår sprang jag en sväng. Det kändes riktigt skönt så jag hoppas att jag slipper bli sjuk, men det är väl tveksamt. Jag får ta upp löpningen igen efter eventuell sjukdom i så fall :) 

Idag jobbade jag hemifrån, vilket var planerat men jobbet vill inte ha mig på plats heller med två sjuklingar hemmavid och eventuellt jag näst på tur. 

(null)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp