Helgens båttur

Vilket underbart väder vi hade under helgen som var. Vattnet var helt fantastiskt skönt och temperaturer runt 26 grader varje dag. Åh, sommaren! Älskade, älskade sommar! I lördags åkte vi ut med båten med mamma och pappa. Vi åkte till Stora vite sand, två år sen jag var där sist och typ flera år sen jag var där sist med båt. En underbar dag! Vi badade, åt gott och solade. Det var blåsigt och vågigt på vägen ut men en väldigt lugn hemväg istället. Det gav mycket energi vill jag lova. 

I söndags åkte vi en sväng till Snapen på eftermiddagen och badade. Freja var överlycklig, som vanligt när hon får bada. Wilmer sov största delen av tiden så det blev inget bad för hans del. I måndags hade jag hela förmiddagen fylld av ärenden. Besiktiga bilen, pass hos polisen och möte med en bank. På eftermiddagen mötte jag och Freja upp Emma och Emilia för att tillbringa några timmar på stranden. Superhärligt! Det var väl helgen det. Då jag är permitterad på måndagar under augusti blir det långhelg varje helg. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Semester | |
Upp