För mycket bilder...

När jag inte lägger upp något på så länge så har jag ju alldeles för många bilder jag skulle vilja lägga upp. Systemkameran har jag inte tömt på snart två veckor heller, men det får jag försöka göra idag för imorgon kommer jag behöva använda den igen. Då har vi planerat in en båttur med mina föräldrar. Äntligen kan Pontus följa med i båten denna gång! :) Det blir jättemysigt! 

I alla fall så ville jag lägga upp ytterligare några bilder från gårdagens middag vid stranden. Det är sånt som förgyller vardagen lite extra tycker jag. Det påminner mig också lite om mina somrar när jag sommarjobbade. Timmarna efter jobbet var ofta planerade så in i den. Det var bad, minigolf, glass i hamnen, åka ut på Torsö... det var det ena med det andra och helgerna var uppbokade så långt ögat kunde nå :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Alla var nöjda och glada, Wilmer blev lite tjurig på sluttampen eftersom han var hungrig. Han åt innan vi åkte och fick sen mat igen när vi kom hem. Och en sak till - igår upptäckte vi tand nummer två i underkäken! Sakta ploppar de upp nu en efter en. Han har också upptäckt att det kan göra ganska ont att bita sig med de små sylvassa bissingarna :(

Semester | |
Upp