Varför tror jag att det är en annan dag?

Alltså jag är sååå inställd på att det är onsdag idag, förstår inte varför! Men det är ju faktiskt torsdag och imorgon är det FREDAG! Det är himla bra det. Jag ser fram emot lite sovmorgon. Julen ska dock städas ut... och städa överlag skulle behövas faktiskt. Heja heja! Jag har inte gjort många knop den här veckan, knappt några alls faktiskt. Det har varit en jobbig vecka såhär långt, jag hoppas på snar bättring! Såhär kan jag inte ha det... 

Annars rullar det mesta på, det finns alltid saker att göra. Jag önskar mig dock lite snö och kyla nu. Det blir så kallt när det är några plus och blåser lite. Jag vill ha lite ordentlig vinter i några veckor. Fick en försmak i natt och i morse med -8 grader men nu är det väl plusgrader igen. Dessa temperaturväxlingar! Lite sol fick jag på lunchen igår iaf :) Väldigt skönt! Måndag och tisdag nästa vecka lämnar vi in bilen så då jobbar jag hemifrån. Jag får inte ihop mitt liv annars :) 

(null)

Vardag | |
#1 - - Maria Pettersson:

Hoppas du har haft en fin helg :)

Svar: Tack, och detsamma! :)
Veronica Blom

Upp