Med en kopp te

Det var en bra helg, som kanske gick lite väl fort. Men det gör dom ju allt som oftast, antar att även veckan kommer gå fort. Tycker tiden har sprungit förbi samtidigt som den gått i snigelfart det senaste, makes sense? Nej, men ni kanske förstår lite hur jag menar :) I lördags var vi hemma hos Pontus föräldrar på middag med mina föräldrar. Det var väldigt trevligt! Freja tyckte dock det var lite konstigt att mormor och morfar var där. Rätt personer på fel plats. I söndags tog jag en fika ihop med Johanna, jättekul! Var så längesen jag träffade henne sist.  Sen tvättade jag bilen och handlade på ICA. På kvällen lämnade jag bilen på Toveks då de har den över natten. Idag ska jag hämta bilen! Känns skönt när vi har bilen igen, underlättar saker och ting. Igår och idag har jag jobbat hemifrån, skönt att ha den möjligheten :)

(null)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp