Vår älskade TVÅÅRING!!

Hon har blivit två år. Herregud! Var tog tiden vägen? Var tog min bebis vägen? Jag vet att typ ALLA föräldrar säger så och jag tänkte typ alltid "men ditt barn är fortfarande litet... ser du inte det?" Men nu förstår jag vad folk menar med att tiden försvinner. Varje vecka rullar på och när man följer sitt barn så inser man att tiden går fort, utvecklingen går så fort! Det är fascinerande och samtidigt skrämmande. Jag älskar ju att hålla hennes lilla hand, att snusa henne i håret och ha henne sittandes i knät när vi tittar på tv. Tänk att hon inte alltid kommer vilja göra det...

Igår firade vi vår lilla tvååring med kalas! Pontus lagade grillspett med coleslaw och sallad, till efterrätt gjorde han chokladcheesecake. Det blev jättebra! Freja fick alldeles för mycket paket, som vanligt :) Vi var totalt 13 personer. Freja verkade nöjd och har lekt med sin servis idag. Det är fortfarande ganska rörigt i vardagsrummet men så är det när det varit kalas :) 

(null)

(null)

(null)

Freja | |
Upp