Alltid lika hungrig vid lunch

Hungrig deluxe vid lunch, det slår aldrig fel. Igår hämtade jag en glad Freja på förskolan. Jag älskar hennes tjut så fort hon får syn på mig "Mammaaaaaaaaa!" och springer mot mig det fortaste hon kan. Sen får jag en bamsekram och puss. Det är nog nästan den bästa stunden på dagen. Igår var hon ute så det var smidigt att slippa klä på henne alla kläder utan bara ta med henne hem. Det hade gått bra och från igår har vi kortat ner dagsvilan till 30 minuter då vi har så extremt långa nattningar på upp till en timme. Igår kortade vi ner den tiden till 40 minuter - heja! Får se hur det går idag, snart lär det väl börja märkas att hon är lite tröttare :) 

Igår kom Pontus hem en sväng, skönt. Han har varit väldigt mycket i Göteborg det senaste och det blir tomt utan honom. Även lite tyngre för min del då jag får sköta allt hemma med hämtning, lämning, mat och nattning. Någonstans däremellan ska jag gärna hinna jobba lite också eftersom jag slutar tidigare måndag och tisdag varje vecka. 

Det har kommit lite snö under natten och förmiddagen idag. Den blir nog inte långvarig då det ska bli plusgrader i helgen. 8 grader på söndag säger smhi, det blir skönt! Då får vi passa på att vara ute och leka. Imorgon är det äntligen fredag, som jag ser fram emot helgen! 

(null)

Vardag | |
Upp