Gårdagens Frejamys

Efter att jag hämtade Freja på förskolan igår busade vi i trädgården. Freja upptäckte att det gick att plocka bär från häcken och slänga iväg "Borta" sa hon efter det. Hon hade så roligt så hon fick hålla på tills hon började tycka att det var en bra idé att stoppa bären i munnen. Det tyckte inte mamman :) Jag somnade som en sten vid 20:45 igår kväll. Fick lite bättre sömn i natt jämfört med tidigare nätter - välbehövligt! Idag har det varit fullt upp på jobbet. Jag blir successivt avlastad från mina "gamla" arbetsuppgifter så jag börjar se ljuset i tunneln ändå. Tuta och kör! Det är fortfarande roligt! Nya saker, nya uppgifter och nya utmaningar. Det är roligt att lära sig nytt på jobbet igen. Om några veckor ska jag iväg på kurs på Västsvenska handelskammaren, blir roligt! 
(null)

(null)


Vardag | |
Upp