En fin helg

Det har varit en riktigt fin helg! I fredags sov Freja hos Pontus föräldrar eftersom jag och Pontus skulle fira vår förlovningsdag. Två år som förlovade i fredags. Vi åt en supergod trerätters på Kingfisher, tog en promenad runt om i stan och avslutade med bio. Vi tittade på Fantastic beasts: the crimes of Grindevald, fortsättningen på Fantastic beasts and where to find them. Den var bra och tiden flög förbi snabbt! Jag sov till 10 dagen efter och hämtade Freja vid halv 12. Freja tog en tupplur på promenaden hem och sedan myste vi mest hela eftermiddagen innan det var kalas för Pontus pappa på kvällen. I söndags vaknade hon vid 8, så skönt med sovmorgon hela helgen! Vi fick besök av Linda, Anton och Liam som gick igen vid lunchtid. Jag och Freja åt lite lunch innan vi båda tog en lunchnap på 1,5 timme. Mycket sömn under helgen som var, men det behövdes för att råda bot på min rackarns förkylning! Den sitter förövrigt fortfarande i och jag är rädd att jag behöver försöka mota bort en begynnande bihåleinflammation. Jag jobbar på det! Det värker i halva ansiktet, så jäkla gött... har aldrig haft problem med det innan, men sen jag fick det när jag var gravid med Freja lider jag av detta vid varje förkylning! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Semester | |
Upp