Det här med att träna va...

Jo, tanken var ju att jag skulle träna den här veckan... HA! Tji fick jag. Natten till igår bröt en förkylning ut, heja. Jag överlevde nätt och jämnt dagen på jobbet igår. Kraschade i sängen 1,5 timme efter Freja vid 20-tiden, somnade som en sten. Sov lite halvoroligt, frös och svettades om vartannat. Jag tog sovmorgon till halv 10 i morse, skönt att kunna utnyttja den där flexen. Sen jobbade jag mellan 10-15 innan jag hämtade Freja. Sen har jag jobbat ytterligare strax över 2 timmar så jag har fått lite gjort idag ändå. Ska strax packa ihop mig och gå till sängs tror jag. Hoppas det ska kännas hyfsat bra imorgon. Jobbar hemifrån hela dagen och förhoppningsvis kan jag åka till jobbet på torsdag. 

Mindre träning än vanligt, inte ens en promenad idag. Men det kommer fler dagar och veckor! Nu ska jag först bli frisk från detta innan jag sätter igång med något. 

(null)

Vardag | |
Upp