Veckan började ju bra...

Halv 5 i morse vaknade Freja till, en halvtimme senare sov hon. Ingen idé för morsan att sova - upp och hoppa 05:00. Suck, jag hade behövt de där 45 minutrarna... Jobbet har ändå gått förvånansvärt bra, lite ont i huvudet och lite seg men annars så. Fullt ös, lunch ute i solen och tog en promenad till Grahns där vi köpte glass. Mysigt! Eftermiddagen gick riktigt fort och vid halv 3 körde jag hemåt för att hämta Freja på föris. Hon åkte rutschkana när jag kom, puttade på de andra barnen när de inte rörde på sig i trappan upp till själva kanan :P Bulldoserunge. Efter att vi hämtade Edvin så åkte vi förbi apoteket. Tänkte hämta ut fästingmedel till Edvin men då hade veterinären skrivit ut fel så vi gick därifrån tomhänta. Jag blev jättearg... gör så besväret och inte ens får med sig något. Det är VRÅLMYCKET fästingar! Efter middag badar Freja i poolen och jag njuter i solstolen, tänkte mig nog ungefär samma scenario imorgon efter jobbet. Heja! 

(null)

(null)

Freja, Vardag | |
Upp