New shoes!

ÅH! Som jag gillar mina nya skor - heja heja! Köpte ett gäng skor i Skövde i söndags. Använde ljusgrå igår och fick världens skoskav men dessa blommiga som jag har på mig idag sitter som en smäck! Är så jäkla nöjd och tycker de är så himla fina! Lite blommor kan väl pigga upp vem som helst?! Särskilt när vi har det här fantastiska vädret som vi har! Låt oss hoppas på en riktigt fin sommar! Jag vet en liten tjej som skulle älska en badrik sommar i alla fall :) Det var så svårt att hinna med i år. Våren kom så otroligt fort! Swish sa det bara så var det supervarmt, snön borta och blommor utslagna. Väldigt härligt och så men nu finns det också hur mycket som helst som behöver göras och få veckor kvar innan det är sommar och semester. 7,5 veckor kvar tills vi startar vår semester! Kämpa kämpa! 
(null)

(null)


Vardag | |
Upp