Kanske inte riktigt min dag idag

Idag har det väl inte riktigt varit min dag så att säga. Jag fick dock sova hela natten och var med när resten av familjen vaknade så det var en bra start! Sen var det fullt upp på jobbet, ett leverantörsbesök som tog cirka 1 timme längre än jag tänkt och sen kom jag iväg senare än beräknat. Vägen hem gick väldigt fort då jag hade Amanda i luren så då gick bilresan fortare än vanligt. Jag åkte dock inte hem utan till stan och gick upp till gymmet, dags för denna veckas spinningpass. Några tappra deltagare som trotsade sol och hyfsat väder för att gå in och köra intervaller med mig, roligt! Sen när jag kom hem hade jag glömt kvar min telefon på gymmet, som tur var hade någon lämnat in den så jag fick tillbaks den. Typ sånt som inteee får hända! En tanke var att vara med på förskolans dag ikväll men Freja var helt slut så det var ingen idé att testa på det. Hon trynade in vid 18-tiden idag, som en sten. Förhoppningsvis sover hon gott i natt, låt oss hoppas det :) Imorgon är det fredag och nästa vecka är det löning!

(null)

(null)

Vardag | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Hoppas morgondagen blir bättre!

Svar: Den kunde inte bli annat. Tack snälla du!
Veronica Blom

Upp