En lång eftermiddag

Det kändes som att gårdagens eftermiddag blev ganska lång ändå. Slutade jobbet 14:45 och cyklade sen ner till Frejas förskola och hämtade henne. Helt fantastiskt att kunna cykla och hämta lilla hjärtat! Det är jag inte van vid, blev med ens lite avundsjuk på Pontus som gör det två dagar i veckan :) Väl hemma hade jag en supertrött tjej så vi började med en frukttallrik beståendes av physalis, melon och vindruvor. Sen härjade vi lite grann, Freja var för trött för allt så det slutade med att jag satte henne i vagnen. Vi gick en liten runda förbi en lekplats och där åkte hon rutschkana - om och om igen. Det kändes som hon piggade på sig lite grann då så då var det nya tag igen! Väl hemma började jag lite grann med maten och Freja fick stå på en stol med mig i köket och "laga mat" hon också. Väldigt mysigt! Sen blev det nattning av lilltjejen som somnade som en sten på fem minuter, direkt efter att vällingen var uppdrucken. Sen var jag tvungen att jobba i tre timmar under kvällen, fytusan. Men kunde leverera lite info i alla fall för att rädda vår slutkund. Vi kämpar på!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Freja, Vardag | |
Upp