Alldeles matt

I morse ringde klockan 05:00, dags att ta en promenad med Edvin. Vi får passa på när det inte är så rasandes varmt ute så tidigt på morgonen passar bra. Sedan var jag på jobbet i någon timme innan det var dags för min massagetid. Jag var på massage förra veckan och nu igen då jag har lite problem med spända muskler i ryggen, förmodligen på grund av bärandet av Freja och dålig arbetsbelastning. Men jag kämpar på och det är ju ontskönt med behandlande massage alltså, det gör gott samtidigt som det gör ganska ont. 45 minuter är ganska lagom med muskelmangling faktiskt. Tillbaks på jobbet så var det full rulle hela dagen, möten på förmiddagen och en hel hög med arbetsuppgifter att göra. Jag blev inte klar idag heller så får fortsätta imorgon. 

Det blev ingen spinning idag heller då det bara var två stycken bokade blev jag uppringd vid 14 av Actic som undrade om jag ville köra när det var så få bokade. Nej tack, svarade jag. Hem istället! Väl hemma har jag väl inte varit den mest produktiva eller muntra. Har huvudvärk, dammsugit övervåningen och gått en promenad med Edvin. Det har blivit lite Freja-mys också så klart! Nu tänkte jag hoppa in i duschen. 

(null)

Vardag | |
Upp