Host host och host

Freja forsätter hosta och äter inte gärna fast mat. Hon är inte helt okej och Pontus är supersjuk. Kändes som han skulle brinna upp nu ikväll. Än så länge är jag fit for fight men vi får väl se hur länge till jag får vara det. Jag har haft lite torrhosta idag och så började det för Pontus. Jag har i alla fall gjort mig lite redo för att eventuellt bli sängliggandes - ingen tvätt i tvättkorgen och diskmaskinen körs. Jag skulle behöva komplementhandla lite grann men annars så är det inte skit och panik med särskilt mycket här hemma. Det blir ingen förskola för Freja imorgon heller, inget Skövde för mig och vi har ännu inte hämtat hem Edvin. Jag hoppas kunna hämta hem Edvin imorgon, jag saknar honom! Jag hoppas också att Freja äter mer mat imorgon så hon är lite gladare. Vi kämpar på i sjukstugan!

Jag tog lite egentid förut innan jag började laga kvällsmat. Det blev cirka en halvtimmes promenad, helt ensam. Det var galet konstigt att ta en promenad helt ensam! Ingen vagn och INGEN HUND. Alltså INGEN HUND?! Det var jättekonstigt och jag saknade vår glada lille kille. Älskade pälsboll. 

(null)

(null)

Vardag | |
Upp