Det går mot bättre tider

Nu börjar vi nog successivt gå åt rätt håll i det här hushållet. Freja verkar må bättre igen och hade sin första dag på förskolan idag sedan i tisdags förra veckan. Jag var på jobbet för första gången sedan i onsdags förra veckan och Pontus var kvar hemma. Han mår fortsatt inte helt bra så han behöver vila upp sig och snart kommer ju helgen så nästa vecka ska vi nog vara på banan igen. Vi måste vara på banan, har viktiga saker på jobbet jag måste vara med på både på tisdag och onsdag. På tisdagen kommer en kollega från Tyskland där jag ska medverka och vara "moderator" i mötena så hela tisdagen lär gå åt till möten, även onsdagen då det är möten med tyska kollegan på förmiddagen kan jag tänka mig och sedan leverantörsbesök hela vägen från Kina om avslutas med leverantörsmiddag. 
 
Men först och främst har vi löningsfredag imorgon och sedan tar vi en härlig helg! :)
 
 
 
 
 
Fotografering, Vardag | |
#1 - - Amanda:

Vilka fina bilder! Kram på er 💛

Svar: Tack bästa du! ❤️
Veronica Blom

Upp