Hej mitt vinterland!

Äntligen kom snön på riktigt! Det snöade stora delar av gårdagen och en del av dagen idag också. Vi har kanske 15 cm snö och det känns jätteroligt tycker jag! Freja har fått åka pulka, Edvin har fått jaga snöbollar - underbara helg! Två promenader med aktivering av hund, lugn stund i soffan, bebishärj och mys. Freja fick sig ett bad, fick krypa ner i mjukisdräkt och sen hade vi mys. Perfekt! Imorgon blir det fortsatt mys och förberedelser inför nästa vecka. Jag och Linda ska ses på gymmet också om allt går vägen. Pontus är förkyld och Freja är snorig, så jag hoppas att jag inte blir förkyld eller att Pontus blir sämre. Vi börjar i alla fall närma oss läggdags här hos oss! Helgerna går för fort. Och snart är det bara en vecka kvar tills vi börjar skola in Freja på dagis. Vår lilla, stora tjej. Åh mitt lilla hjärta! 

(null)

(null)

(null)

Edvin, Natur | |
Upp