Granklädning

Redan förra helgen kände jag att nu är det dags! Nu är det JULGRANSDAGS!! Den är ju så himla fin när den kommer in och kläds. Nu när man inte riktigt vet om vi är friska, om orken räcker till osv. så passade vi på i söndags när vi kände att vi hade tid och lust. Det blev en jättefin stund med julmusik, så mysigt! Freja var så duktig och hängde upp lite pynt längst ner i granen. Jag älskar den här mesigheten som infinner sig dagarna innan jul. Nära och kära samlas, jag älskar det! I år känns det väl dock lite tråkigare då min bror åker iväg 26/12 och är borta flera veckor. Jag kommer inte få se honom förrän i februari, det känns tråkigt. Men vad gör man? Han kommer få vara med om sitt livs äventyr :) 

(null)

(null)

(null)

Fotografering, Hus och hem | |
#1 - - Maria - To make each day count:

Hoppas ni har haft en fin jul! :)

Svar: Tack snälla! :))
Veronica Blom

Upp