Fullt ös medvetslös

Idag har två trötta föräldrar försökt vara så effektiva som möjligt. Jag startade dagen med att byta lakan i alla sängar och starta igång tvätt av dessa. Vid 10-tiden åkte jag och Freja till förskolan så Freja fick känna igen sig och träffa pedagogerna där lite grann innan hon ska dit igen på heltid. Det var roligt att vara med henne och leka. Sen åt vi lunch och Freja tog en tupplur. Jag passade på att plantera om en blomma att ha ute och hann knappt fixa lunch åt Pontus. Pontus har grävt jord och fixat en ny stolpe åt altanen idag då den gamla var rutten, superbra! Jag har även handlat, vattnat lite och tittat på Maria Lang i efterhand. Nu ska jag snart ta ut Edvin på en sista runda innan jag kryper ner i nya, rena lakan, ska bli skönt! 

(null)

(null)

Semester | |
Upp