Säsongens första spinningklass

Igår höll jag i säsongens första spinningklass. 9 deltagare hade jag och de röjde på ordentligt. Jag snackade på och hejade på dom i vanlig ordning! Det var riktigt roligt och jag var övertaggad - som vanligt. Så jag körde på alldeles för hårt, men det var kul! Jag hoppas deltagarna tyckte det också. 


Idag har vi tagit en långpromenad och packat. Det har varit mycket fix och grejs nu idag för att vara klara för att åka mot Stockholm. Vi ska träffa Emilia och Theo i helgen, det ska bli roligt. Det var längesen vi var hos dom nu! Det blir Frejas första gång i Stockholm :) Jag glömde givetvis systemkameran hemma (som vanligt), men fick låna Pontus farföräldrars systemkamera - supersnällt! Så nu kan jag fota Frejas första resa till Stockholm! Hon är dock inte så glad över att åka bil... tycker inte det är särskilt roligt att sitta fast där i stolen nämligen. Vi hade en lugn halvtimme då hon sov, det var skönt. 

Träning, Vardag | |
Upp