Saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig!

Freja tog morgon klockan 7 i morse, heja. Vi låg kvar och myste lite grann innan vi gick upp och tog morgon. Vid 12-tiden mötte vi upp Linda för en promenad och var ute i två  och en halvtimme. Väldigt trevligt! När vi kom in igen blev det en sen lunch för mig och mellanmål för Freja. Freja tog en tupplur och då tänkte jag göra detsamma. Efter 25 minuter vaknade hon igen och var skittrött så vi la oss i vår säng och där somnade hon om. Jag också... Freja sov i en timme och trettio minuter, själv sov jag i en timme. Jag hade tänkt köra ett spinningpass men det blev sömn istället... det behövdes väl antar jag. Nu ska jag snart sätta igång med lite mat. Edvin har varit jättetrött typ hela dagen idag, antar att träningen igår tog lite grann på honom. Fisen :)

Vardag | |
Upp