En lite bättre dag

Jag vet inte riktigt vad som är annorlunda men idag är tydligen en något bättre dag. Av någon anledning. Freja har nog haft en ganska bra dag så det är det som gör att jag har lite mer energi och känner mig mer uppåt. Vi har gått två promenader, har sluppit regn när vi har varit ute :) Fick i Freja ordentligt med lunch och sen fick hon härja i två timmar innan det var dags att sova igen. Medan hon sov var Pontus hemma så jag smet iväg till gymmet och tränade på mitt spinningpass. Imorgon är min första klass på över ett år och det känns lite nervöst. Men jag ser fram emot endorfinerna och adrenalinpåslaget! Det ger så mycket att vara instruktör :) 


Mina knän känns bra tycker jag så det känns skönt. Fortsätter att hålla igång, hoppas på att få in något styrketräningspass i nästa vecka. Det behövs! Borde få till mer styrketräning hemma, inte att underskatta. Den enda träning jag kör för tillfället är bålträning - plankan och magövningar. Heja! Låt mina magmuskler komma tillbaks! 

Träning, Vardag | |
Upp