Det händer för mycket för fort!

I morse sov Freja till klockan 8, chockad men utsövd mamma! Vid halv 10 gick vi ut för en promenad med Julia och Molly, blev på 1,5 timme ungefär. Härligt! Roligt med sällskap för omväxlingsskull. När vi kom hem åt vi lunch. Idag ställde sig Freja upp i sängen på egen hand för första gången. Det är stort tycker jag, såhär för mamman är det väldigt stort :)) Hon reser sig, vill gå - hon blir en liten individ. Sakta men säkert! Det känns så underbart! Jag har flyttpackat ännu mer idag men behöver köpa flyttlådor nu. Igår blev vi av med bordsdiskmaskinen, blev som ett helt nytt kök! Imorgon hoppas jag på att bli av med den svarta bokhyllan vi har i vardagsrummet. Tanken är att bygga en egen bokhylla i nya huset så småningom. Kul! Nu ikväll körde jag spinning igen och det är så otroligt kul! Jag kände mig ganska varm i kläderna idag, kändes bra. Jag flåsar fortfarande alldeles för mycket men tog inte ut mig riktigt lika hårt idag som jag gjorde sist :) Imorgon är det fredag och fredagsfeeling! Nu ska jag ta mig en dadelboll såhär efter maten.

Vardag | |
Upp