Det går så fort så jag hinner inte med

Idag har jag och Pontus haft ytterligare en dag hemma tillsammans och vilken dag sedan! Vi har hunnit med en massa saker - packat, rensat och städat. Så himla skönt! Vi var även en sväng upp till huset idag och tittade lite grann på städningen och vissa saker som de nuvarande ägarna ville att vi skulle titta på. TÄNK ATT VI SNART BOR DÄR! I HUS!! Det är så svårt att förstå. I natt sov vi sista måndag - tisdag i lägenheten. Nästa måndagnatt till tisdag sover vi i HUSET! Helt fantastiskt :)) 
 
Freja gör framsteg varje dag när det gäller sitt promenerande. Numera vill hon inte ens alltid hålla i båda våra händer - det går så fort. Lilla stumpan, du får jättegärna vara liten ett tag till. Nu köpte jag precis en ny bilbarnstol till lillstrumpan - en större. Det fick bli en Maxi Cosi Mobi, som jag har googlat och grejat för att bestämma mig för vad det skulle bli. Tror jag är nöjd nu till en vettig peng. 
 
Nu tänkte jag snart krypa ner i sängen då det är arbetsdag imorgon igen, känns fortfarande ganska roligt att jobba igen! Så jag hoppas jag ska få sova i natt så jag inte är alltför trött imorgon. Bjuder på en liten 8 månaders Freja här nere, oredigerad och allt.
 
 
Vardag | |
Upp