Tredje gången gillt. Hoppas jag.

Tre försök krävdes ikväll för att få lillsessan att sova i sin egen säng. Nu hoppas jag att tredje gången gillt ska lösa biffen. Jag sitter nu i soffan och har tänkt ha ungefär 35 minuter beståendes av egentid innan jag och vovven kryper till sängs. Idag var jag iväg till läkare för att kolla hudförändringar, allt såg bra ut. Toppen! Sen blev det en promenad med Freja och Edvin innan vi åkte iväg till Skövde för lite ärenden, bland annat solskydd till bilen, spegel till baksätet för att kunna se Freja och annat smått och gott :) Efter att ha släppt av Pontus gjorde jag en blixtvisit med Freja på jobbet innan vi åkte hem till Edvin. Sen blev det ytterligare en promenad innan mat och bak. Jag har nu bakat en del av tårtan inför morgondagen, tror det kan bli riktigt b r a ! 


Under helgen kommer min kusin från Stockholm till Mariestad så har tänkt träffa henne. Imorgon kväll kommer vi ha ett litet firande för mig med min och Pontus familj. Inget särskilt avancerat men god mat och dryck i alla fall. 

Som avslut på det här inlägget. Trots de tre läggningsförsöken ikväll har jag haft hand om en ovanligt snäll tjej idag. Har lyckats få henne att sova cirka en timme var tredje timme, vilket har lett till en glad bebis och lite äventyr var nyttigt för henne. Tacksam morsa ser ni här :) bara tvungen att njuta lite! 

Vardag | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Mysiga vårbilder :)

Svar: Härlig säsong nu! :))
Veronica Blom

Upp