Lysande!

I lördags var jag på en baby shower för min vän Linda som kommer bli mamma i augusti. Så otroligt mysigt! Så fort jag ser hennes mage får jag flashbacks till när jag själv var gravid (vilket inte är så längesen) och hur mysigt det ändå var. I slutet var det inte jätteroligt - veckorna 20-34 var helt okej men sen var det mest jobbigt och man var lagom trött på det. Men man var aldrig ensam men samtidigt var det lugnt och skönt. Är väl nästan aldrig ensam nu när hon är ute heller men det är lite kämpigare och inte bara mysigt. Oavsett så var det lekar där jag vann den ena (snöre runt magen) och delad vinnare med Lindas sambo Anton när det gällde att gissa vem som var vem av gästerna på barnbilder. Kul! 


I söndags var vi ute på en promenad i skogen, Granviksleden närmare bestämt. Det var en fem kilometerspromenad som tog över två timmar då det var stigar, bergsklättring och backar. Det var varmt men mysigt! Roligt att fika ute i naturen. Freja hängde på pappa i bärsele. Promenaden avslutades med nakenbad av Pontus, härlig dag! 

Semester | |
Upp