Gårdagens jobbardag

Igår gick vi hem till mina föräldrar för att hjälpa dom i deras kök. Jag räknas väl mest som mamma och "barnvakt"(om man nu är det till sitt eget barn?) medan Pontus räknas som arbetare helt klart! Jag höll dock i skruvdragaren en liten stund medan jag gav den till Pontus :)) haha. Fick i alla fall upp alla överskåp plus fläkten så både mamma och pappa var nöjda! Jag och mamma tog en promenad med Edvin och Freja på eftermiddagen.  På kvällen blev det grill med föräldrarna och brorsan. Väldigt gott! Freja tog natten klockan 8 och sen var det lite smått besvärligt att få henne att sova när vi väl kom hem till huset. Men en härlig fredag! 

Semester | |
#1 - - Amanda:

Heeej! Nyfiken och såklart, undrar jag vad det är för kök? KRAM

Svar: Heeeeeej! Metod hette de överskåp som vi monterade och satte upp härom dagen. Vilka luckor och andra skåp vet jag inte än :) Du ska få veta så fort jag vet! :)) KRAMAR
Veronica Blom

Upp