BF+9

Idag vaknade jag, helt övertygad, inget snack om saken, det blir ingen bebis. Det kommer ingen bebis helt enkelt. Den vill inte komma ut. Jag har en alldeles för trevlig livmoder. Bebis kommer istället förmodligen backa tillbaks, bli en spermie igen och komma ut den vanliga, hederliga vägen. Det var trevligt så länge det varade liksom, medan vi växte, sparkade och hade en bra tid tillsammans. Så eftersom det ändå inte kommer att komma ut någon bebis planerar jag att börja damma av hela lägenheten. Det blir första steget idag i alla fall! 


Igår var vi iväg på Johan Glans och det var väldigt roligt! Han är ju en riktig stjärna alltså. Vi skrattade väl i princip konstant under 1,5 timme. Sedan åkte vi tillbaks till Mariestad, hämtade upp Edvin och åt hemma hos mina föräldrar. Det var en trevlig kväll! Roligt att vi kunde följa med, det trodde jag inte vi skulle kunna för en vecka sedan. 

Vardag | |
Upp