På grund av svaga magmuskler

Jag har väntat med att använda bärselen då mina magmuskler är lite lagom supersvaga. Igår när jag skulle laga mat kände jag mig dock tvungen att använda selen för att kunna få något gjort. Freja blir i princip alltid missnöjd när vi lägger henne någon annanstans än i vår famn. Men det fungerade bra i bärselen i alla fall, hon somnade gott i den efter lite knägung och sång :) I natt sov hon bra mycket bättre än hon gjorde natten till igår, väldigt skönt. Dock är jag trött ändå, det tar på en att inte få sova hela nätterna utan bli väckt med jämna mellanrum och tvingas vara vaken en stund. Vi har en hungrig liten tjej och jag är nog hennes levande napp dessutom... 


Och förresten, all snö som kom - varför kom inte den för att stanna?! Det tycker jag är lite tråkigt... 

Vardag | |
#1 - - Cissi:

Så praktiskt med sele så att man får händerna fria...

Svar: Bärselen är superbra! :)
Veronica Blom

Upp