Ingen super-mom längre direkt

Igår fick jag till ett riktigt bra pass på gymmet och sedan fikade vi med fruktsallad och glass hos Pontus föräldrar. Sen på kvällen började jag få ont i halsen och idag är jag förkyld. Snorig, ont i halsen och känner mig förkyld i huvudet (om ni förstår vad jag menar?). Jag trodde jag var supermorsan där ett tag när Pontus blev förkyld och sedan Freja men jag slapp undan. Denna förkylning som Freja har fått har jag också åkt på tydligen, heja. Jag får erkänna mig besegrad och genomlida den här förkylningen. Jag har trots allt inte varit sjuk sedan slutet av september så jag ska inte klaga! Jag har hållt mig frisk länge, peppar peppar. 


Så Edvin blev upphämtad av Pontus farmor så han får stanna där ett tag. Han har det mycket bättre där då jag inte orkar ta hand om både honom och Freja nu när jag inte mår bra. Jag och Freja var alldeles nyss iväg till Apoteket och bunkrade upp med nässpray och näsolja. Mina slemhinnor är inget att hurra för. Nu ska jag ta mig en lur tillsammans med lilla dottern, idag 12 veckor gammal :)) 

Vardag | |
Upp