När arbetsdagen inte alls blev som man tänkt sig

Jag trodde att den här dagen skulle bestå av jobb på kontoret, tjänsteresa och mer jobb på kontoret men det slutade med mestadels tjänsteresa, övertid och stress hemma. Jag tycker verkligen inte att det är roligt att behöva stressa hemma, räcker att göra det på jobbet faktiskt! Jag och en kollega besökte en leverantör i Hova, vilket inte är särskilt långt bort men ändå försvann halva dagen. Det är spännande när man inser att tre karlar i beroendeförhållande sitter och skvallrar, alltså va? Man kan säga att det är ganska intressant att höra om saker som händer i branschen, vilket en inköpare behöver vara uppdaterad inom. 

Och en sak till, jag hatar att få en finne inför varje gång jag ska ha mens. HATAR DET. 

Business | |
#1 - - Amanda:

Det blir inte alltid som man har tänkt sig, vännen. Men det blir bra till slut ändå :) och oavsett om du har en finne, tio styckten eller inga så är du vacker :) jag tror dock också på att jag har börjat få nåt liknande inför varje röd vecka, för det står på tur hos mig snart också :)
PS. Se filmen "Det blir aldrig som man har tänkt sig" så himla rolig, hehe. Kram. <3

Svar: Älskade vän! KRAM <3
Veronica Blom

Upp