At the moment

Just nu ligger jag i min säng efter att ha tittat på ett Greys-avsnitt. Japp, det gör jag för att motivera mig inför resan. Helt enkelt. Jag har packat ihop en stor del av min väska nu. Just nu väger den 17 kg. Det är inte lite det. Men det kommer nog gå bra! Ska försöka lägga störst vikt på höfterna, då de orkar mer än axlarna. Jag är lite pirrig och förstår inte alls hur jag ska kunna somna ikväll! Det ska bli sååå kul :)

Imorgon går tåget kl 12:57. Jag kommer ha telefonen påslagen emellanåt där uppe, men kommer vara väldigt dålig på att svara på sms och så. Måste försöka hålla liv i telefonen om jag skulle få samtal från något jobb jag sökt eller så. Kommer kunna ladda i tågkupén upp och hem, men annars blir det dåligt med elektricitet kan jag lova. Jag är sååå taggad för Norrland! Alltså galet :))

Kebnekaise | |
Upp