Dagens träning

Idag smet jag ner till gymmet för att köra överkropp. Mumma! Så jag körde på bäst jag orkade och ville. Tråkigt att behöva sänka och att det återigen är tungt och kämpigt, men det är bara att köra på för tillbaks ska jag! Det kändes bra idag och jag förväntar mig en del träningsvärk imorgon, men det är som det ska! Har ganska skön träningsvärk i magen (som jag typ aldrig brukar ha!) så träningen i förrgår visste var den tog minsann. Vi får se hur det blir med träningen i helgen, men något ska jag nog kunna få till :) Jag är taggad nu! Men har främst börjat med maskiner nu, då jag behöver komma i form igen och hitta motivationen till att köra friviktsträning igen. Vill köra lite pass framigenom också. Saknar spinningen. (I say whaaat?!)
 
Har nyss pluggat en stund också. Har skrivit klart en del i arbetet. Skönt! Har för tillfället skrivit ihop 2,5 sida och det ska vara minst 5 sidor och max 8, så jag tror det kommer att gå bra! Har gått igenom kurslitteraturen för att hitta fakta och det fanns en del! Fick ihop lite mer än 2 sidor av den varan. Sedan ska jag gå igenom lite uppsatser och har en bok jag har tänkt låna på biblioteket också. Det blir nog bra! Jag är positiv :) 
 
| |
Upp