Hashtag lyckligkille

Idag jobbade jag, återigen, över. Blev sammanlagt 43 timmar den här veckan så det gick relativt dåligt denna vecka med andra ord! Nästa vecka ska jag vara kvar hos Päivi på måndag för att lära mig hur jag hanterar månadsslutet. Sen ska jag upp till chefen och hjälpa honom med beställningar, skriva ut följesedlar och annat kuligt! Blir nog bra. Han är en upptagen man minst sagt! Kom hem, gav mig ut i spåret och sen åt jag och sånt. Har legat i soffan och tittat på tv en stund nu. Såg på en jätte mysig romantisk komedi som hette Störtkär. Sådär jääätte amerikansk ni vet. Där killen får tjejen och tjejen får killen och allt är spännande, romantiskt och bra! (sånt som aldrig händer i verkligheten) Men jag fick drömma mig bort en stund! Dessutom så gjorde jag vardagsrummet till ett dansgolv förut! Dansade som en idiot och Simba bara log mot mig hela tiden. Bör jag väl ta som positivt? ;) Åt jordgubbar från trädgården förut också - obeskrivligt goda! Var med Rebecka igår - åt glass i hamnen, gungade och gick med Jakob och hans hund. Jätte roligt att träffa henne igen! :) Otroligt skönt med helg nu, happyface!
Allmänt | |
Upp