Keep up the good work dude!

Sitter för tillfället i skolan (återigen). Har skrivit lite grann på styrning som vi ska implementera i vårt kära Electrolux. Har fixat de powerpoint bilder som ska in och som man ska prata om. Och Gabriella sitter och filar på presentationen. Vet inte riktigt vad jag ska göra just nu... Så får vänta och se ifall det dyker upp något som vi tror oss ha glömt. Vi har för tillfället 25 powerpoint-slides och vi ska prata och föra diskussion under 30 minuter på onsdag. Säger bara herregud :) Får se vad tidspressen leder till!

Är för tillfället pigg och glad! Vet dock inte riktigt vad jag ska göra på tåget hem, repetera redovisningen kanske.. Eller just det! Malin åker ju också hem med mig idag, så får sällskap :) Jätte bra!

Sen när jag kommer hem blir det en vanlig avslutning på den här dagen - hem, äta och sen ner till gymmet för o köra ben. Sen blir det nog bingen :) Skönt! Förhoppningsvis slipper vi åka upp och gruppa imorgon utan för fila och slipa på redovisningen själva var och en för sig.

Kommer förmodligen vara sjuuukt mycket folk på gymmet också eftersom Actic har gratis träning för alla under v. 44. Blä säger jag. Blä blä blä! Tycker inte alls om när det är mycket folk på gymmet. Får helt enkelt gå upp tidigt o träna imorgon :)

Allmänt | |
Upp