Söndagkväll. Måndag morgon väntar...

Nu har jag tittat på Wallander. Och jag blir ju inte precis modigare av att se på dom där filmerna. Töntiga mig! Snart kommer jag väl inte kunna sova själv. Får skaffa vakthund när jag väl flyttar hemifrån :) En jag inte är allergisk mot. Filmen var för övrigt... som Wallander-filmerna brukar vara. Ikväll var det Hämnden och jag  tror inte jag har sett den. Men redan när mördaren visade sig första gången och bara hälsade, så trodde jag att det var han. Skit mysko. Men han kanske brukar vara skurk... Eller så har jag sett filmen förut. men glömt den.

Åh, imorgon ska bli nice! Min måndag. Ska träna, så gott det går pga min träningsvärk. Ska känna efter imorgon hur det känns. Sen ska jag försöka plöja igenom minst ett kapitel i min roliga ekonomistyrningsbok - Management Control Systems. Skit kul att läsa om sånt på engelska. Verkligen.

Men imorgon sparkar v. 5 igång och vi närmar oss februari med stormsteg! Skönt att byta månad. Skönt att vara ett litet steg närmre våren, ljusare tider och värme! Trivs så bra då , även om skridskor och skidor är förbannat kul. Så länge man inte har för små pjäxor eller skridskor!

Nu är det dags för mig att koja. Klockan är ställd på 08:00. Vi får väl se när jag går upp. Kanske lika bra att ställa in den på 08:30 direkt? Kanske var lite väl optimistisk i tvsoffan förut...



God natt!
Allmänt | |
Upp