Tröttheten lägger sig som svart ögonskugga över ögonen


Då har man tränat. Körde på ganska bra idag! Dock kördes vissa maskiner lite för fort. Har sovit ganska dåligt och lite i natt, så tror att tröttheten tog lite överhanden idag. Men höjer mig i de flesta maskiner till nästa gång - nice! Värmde upp med 5 min cross, körde ben, körde armar och rygg, körde mage, ännu en rygg och sen plankan. Det gick riktigt bra! Sen blev det ännu 5 min cross för att suga ut det sista och känna på lite mjölksyra.

Svetten bara rann om mig, droppade! Det var kopiöst skönt :) Så nu har jag tagit proteinshaken (som bara smakar bättre och bättre för varje gång), 2 mackor och 3 bullar. Kanske inte det allra bästa, men var verkligen så sugen på kolhydrater, så att ... så kan det gå!

Var nere och köpte västtrafikkort också. Det kändes lite jobbigt på ett sätt. För nu vet man att allt drar igång som vanligt. Imorgon ska man upp klockan 5 igen, hela kroppen kommer att göra ont och ögonen svida. Man ska sova på tåget nu igen. Öronproppar ska packas ner, matlåda, mackor och bestick ska med, blocket och böcker ska med. Dom dumma bussarna tvingas man åka med nu igen! Och det kommer mestadels vara en extrem väntan, precis som det senaste året har varit.



Men det har sin charm också på något sätt, så roligt som vi har vissa dagar på tåget så :) Och den där sarkasmen man får. Särskilt på morgonen, när saker och ting inte går ens väg. Då är man inte rolig att tas med. Det var som när det nya busslinjenätet satte igång och jag kom försent till min föreläsning. Jag fick tanter runt om mig att skratta, för att jag var så sarkastisk till allt. Inte ens trafikljusena fungerade liksom - what to do?

Och nu börjar jag bli riktig trött! Sov inte många timmar i natt och har tränat ganska så hårt idag... Kommer bli skönt att krypa ner i sängen sen och förhoppningsvis somnar jag snabbt och skönt sen, så att jag vaknar ganska utvilad klockan 5 imorgon!

Pusssss

Allmänt | |
Upp