Dags igen!

Jaa, men visst! Nu är det dags igen för att skriva lite i sin älskade blogg :) Låter det som att jag hatar bloggen? Neejdå! det är så trevligt o skriva lite ibland så! Särskilt när man inte har något o göra - när både bdb och facebook är dött. Igår var jag iväg till Örebro och shoppade, mums! Idag har jag varit ute och gått en sväng i det fina vädret, annars har det varit lugnt. Det är ju söndag.. fast lov. Lov-söndag är det.

Imorgon är det måndag och vet ni vad det innebär? Suck, 3 dagar kvar till skolan börjar... Det känns inge vidare. Jag har börjat uppskatta det här med o sova hur länge jag vill! :D Fast å andra sidan, drar skolan igång så drar hela livet igång. Då blir det de här regelbundna utgångarna igen :P det kan vara ganska mysigt också :) Och Charlotta kommer äntligen tillbaks! :D yippie!

Kommer det en så åker det ju förstås en annan! Amanda åkte till Teneriffa i natt :) Får hoppas att hon får det skit bra! Medan en annan sitter här.. fast i isen :P

puss
Allmänt | |
#1 - - amanda:

YEAH!!!!!!!

Upp