Hejhej blogg!

Japp, då var det väl på tiden att man uppdaterade lite här :) Vad har hänt sen sist? Det har varit 2 fester tror jag och sen träffade jag ju Thomas under hela januari också! Bra grejer :) Har åkt en hel del skridskor, när isen väl låg. Sen nu är det februari. 

1/2 -09 blev det dessutom jag och Thomas, kanske på tiden ;) Nu är det dessutom sportlov och då mår man förjävla bra kan jag meddela! Så jag får väl erkänna att livet rullar på som bäst just nu och det får hemskt gärna fortsätta göra det ett tag framöver! För att jag tycker om att må bra :) Vem gör inte?

Annars så har jag haft en helt okej förkylning, värre har jag sannerligen haft! Detta var en av dom få lindriga jag har fått. Det har även blivit mycket Thomas i helgen och veckan :) Ullared i måndags. Idag blev det Lisette och imorgon blir det en sväng till mormor och även stan med Charlotta är tanken. Vi låter veckan rulla, mina damer och herrar! 

Puss  
Allmänt | |
Upp