Läsåret 08/09

Jag har precis valt att lägga in lite gamla inlägg sedan en gammal blogg, eftersom jag kände
att den bloggen är lite passé. Nu är det OS som gäller om dagarna. Det är ganska spännande
om jag ska vara ärlig, fast brottningen och fotbollen är inte speciellt rolig. Men när Sverige är med
så tycker vi om det väldigt mycket :)

Annars så borde man städa sitt rum egentligen, men det har jag inte ork till faktiskt. Ikväll ska man
förmodligen springa iaf. Fick sluta vid 12 idag eller nånting, himla skönt! Det har varit en ganska slapp
och skön första vecka i skolan faktiskt, man ska inte klaga! Jag längtar till nästa års schema!

Jag är hungrig kan också tilläggas och som ni kanske förstår så har jag hemskt tråkigt nu när
jag sitter här! I skolan händer det i princip ingenting, vilket man väl ska vara glad över och inte
händer det något hemma heller. Man kanske skulle ta och börja läsa en bok.

Life is hard

Puss & Kram
Allmänt | |
Upp