Snö överallt, men inte här

Det känns som att det faller ner snö både här och där nu, men inte här. Självklart inte här nu när Freja fick en snowracer i julklapp. Jag hoppas så himla mycket på snö i vinter så barnen får åka lite pulka! Hoppas hoppas :) Julen med dess ledighet var i alla fall väldigt bra! Vi träffade inte särskilt många men hängde väldigt intensivt med de vi faktiskt träffade. Nyår var också bra. Vi firade in det nya året med mat från Sill och dynamit tillsammans med Pontus föräldrar hemma hos oss. När barnen var nattade spelade vi "När då då?" Tiden flög verkligen iväg och vips var klockan 03. Ut med vovven och jag var inte i säng förrän vid 04. 

Sen tog barnen morgon vid 07 så det var bara att kliva upp efter knappt 3 timmars sömn. Vissa dagar blir sådana. Så min nyårsdag handlade mest om att försöka hålla mig vaken, gick långpromenader med Edvin. Medan Pontus nattade Wilmer lurade jag till i soffan en stund så jag orkade titta på På spåret med Pontus. Sen sov jag i 12 timmar :) 22:30-10:30. Det var längesen jag gjorde det!

Annars har jag jobbat alla vanliga dagar i jul, gått en hel del promenader och försökt ta det lite lugnt också. Igår plockade vi undan delar av julen. Ljusstakar och sådant åker ner nu till helgen tänkte jag. Det känns skönt, ingen stress :)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Semester, Vardag | |
Upp