Benknäckarhäng

Idag har jag "fredag" eftersom jag är permitterad imorgon. Det är en lyx jag verkligen njuter av så länge den varar. Att få en extra dag i veckan hemma ledig med familjen. Det ska vara så oktober ut också, sen får vi se. Den här veckan har sprungit förbi i ett hejdundrande tempo! Igår slutade jag 14:40 och åkte till en kiropraktor jag besökt tidigare. Hon är bra! Jag har ont i en ryggkota som hon knäckte till, så med lite massage om 1,5 och om 3 veckor så ska det säkert bli bättre! Jag tror min kropp fick hyfsat ok ändå. En del spända muskler och ska lägga in övningar för att stärka upp bäckenet för löpningen. 

Innan tiden jag hade tog jag en kort promenad på fem minuter då jag var 10 minuter tidig. Jag gick runt vid Vasagatan i Skövde och var imponerad över att det fanns en hel del vackra byggnader där! Ett fint område och det var en fantastisk dag igår med temperaturer uppåt 20 grader. Underbart! 

På kvällen sprang jag med Wilmer i cykelvagnen en sväng. Det var inte så långt, en bit över 5 km och det gick inte fort. Tungt att springa med vagn... men det var träning och det ger ju alltid något! Sen hade Pontus lagat en jättegod rätt med stekt ris, grönsaker, bacon och ägg i. Det blev superbra! Jag tog en dusch och sen var det läggdags för barnen. Och även för mig, trött mamma. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Vardag | |
#1 - - Amanda:

Ja det är makalöst fina & stora kåkar i Vasastan i Skövde! =)

Svar: Verkligen! Väldigt fint :)
Veronica Blom

Upp