Aktuellt och sådant

Vad har hänt sedan sist? Ja, för min del har det varit en hel del jobb och sen god med barnen efteråt. Fredag till lördag sov Freja hos sin farmor och farfar. I lördags eftermiddag var vi och fikade hos mina föräldrar och på söndag kom Malin och Fredrik med barnen. De lekte jättefint, allihop. Tjejerna på övervåningen medan Wilmer och Sigge (1åringarna) härjade runt på nedervåningen. Vi bjöd på fika och vid 16-tiden kom Pontus föräldrar och vi åt chili i hemmagjort tortillabröd. Jättegott! :) 

Edvin är dock halt, vilket får mitt hjärta att gå sönder. I onsdags förra veckan var vi hos en fysioterapeut för hundar och på måndag blir det Kumla djursjukhus för utredning av hälta. Jag hoppas verkligen vi får en bra veterinär och att de hittar vad som är fel med vår lilla pälsboll, älskade Edvin. I dagsläget är det korta rastningar och inga hopp. Vi bär honom upp och nerför trappor och i och ur bilen osv. Försöker hålla enbart lugn skritt på promenader. Vi får se vad de säger på måndag. Han vill absolut inte stödja på höger tass mer än nödvändigt just nu. 

Imorgon har jag tid hos kiropraktor som får se över min rygg lite då jag har en kota i ryggen som smärtar, har haft det ett tag. Vi får se vad hon kan tänkas knäcka rätt :)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp