Helgens bravader

Då jag är permitterad oktober ut åkte vi mot Stockholm vid 10-tiden i fredags. På vägen stannade vi till vid en rastplats som var i en liten skog där vi busade, fikade och lekte i ungefär en timme. Ett himla härligt stopp! Vi kom upp till Stockholm vid halv 3. Vi lekte med barnen och inväntade Pontus syster och sambo. På kvällen åt vi vegetarisk lasagne som var jättegod! Vi pratade ikapp och nattade barn. 

På lördagen var vi utomhus mest hela dagen. Vi promenerade och lekte på lekplatser. Vi köpte med oss lunch som vi åt hemma hos dom. På kvällen hade vi en bokning på en restaurang i närheten. Vi åt jättegod pizza och det gick över förväntan med barnen ändå. På söndagen åkte vi hemåt vid 11-tiden.  Det var en jättemysig helg och så roligt att se deras nya lägenhet! 

I veckan annars har det varit mycket jobb och en del träning. Jag har tagit morgonpromenader och tränat lite hårdare träning på kvällarna. Igår körde jag ett cardio-pass jag hittade på youtube. Idag blev det en promenad med Edvin efter middagen. 

Nu är båda barnen nattade. Kunde natta båda samtidigt - perfekt! Nu ska jag gå ner, stryka lite kläder, massera Edvin och greja lite innan tidig sänggång. Hoppas känna mig fit for fight imorgon. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Semester | |
Upp