Sjukdomar och utelek

Förra helgen hade Freja en släng och denna helgen är det tydligen Wilmer. Freja hade hög feber och var helt väck. Wilmer har mest krupp på natten och är gnällig. Vi får se hur det utvecklar sig. I lördags hade vi mina föräldrar på besök och bjöd på middag, innan Wilmer fick sin krupp och visade att han är lite förkyld vill säga. Hoppas vi alla klarar oss från att bli dåliga. 

Annars är det jobb och träning i veckan. Hämtade ut ett paket från Apotea igår. Jag har köpt mig en eltandborste. Tänkte testa och se om de har utvecklats något sedan jag använde en när jag var typ 13 (?). Tyckte den borstade för dåligt så slutade med att jag både körde den och drog den fram och tillbaka som en vanlig tandborste. Haha. 

Imorgon och på onsdag blir det nog kontoret om vi inte får andra direktiv från chefen. Corona sprider sig ju tydligen extremt mycket igen. Det verkar som att det sprids sanslöst i Stockholm, alla har glömt restriktionerna. Väldigt märkligt! Jag försöker så gott det går. Jag har köpt hem handsprit nu för det finns tillfällen då jag verkligen önskar jag haft det i väskan. Jag vill inte ha covid om jag kan slippa känner jag.... 

(null)

(null)

(null)

(null)

Vardag | |
Upp