Tre timmarspass

Natten till idag var det lite tre timmars intervallsömn. Först från 23-02 och sen vaken i en timme och 03-06. Sen låg jag vaken till halv 8-tiden innan lillen kunde tänka sig att somna på mig. Vid 9-tiden vaknade resten av familjen och jag fick sova lite till. Så himla skönt! Det behövdes verkligen :) Så idag har jag känt mig lite piggare, äntligen. 

Annars har det varit en regnig dag idag, på eftermiddagen kom vi iväg och gjorde lite ärenden. En kvarts promenad med Edvin fick jag till nu på kvällen. Imorgon kommer vi få hembesök av BVC så vi får försöka städa lite innan så det ser respektabelt ut. En fin tanke av dom med hembesök så man får ta det lugnt hemma tillsammans med liten, men ändå känner man tvånget att visa upp ett respektabelt hem. Haha :) 

(null)

Vardag | |
Upp