Härlig helg!

Helgen var riktigt bra. Vi hann med mycket bra! Fredagen startades med vegotaco, alltså vegofärs och allt annat man har till tacos. Freja gillade :) I lördags gick vi upp vid 6-tiden och dagen blev ganska lång. Jag städade och grejade innan vi strax innan 10 gick till mina föräldrar. Där bjöds det på våfflor. Vid halv 1 började vi gå hemåt och Freja somnade i vagnen. Vid halv 3 kom Linda, Anton och Liam, så då gick vi till lekparken som finns ett stenkast härifrån. Soligt och blåsigt! Vi satt sen hemma hos oss och pratade strunt, barnen lekte och sen åt vi grillat på kvällen. Grillad kycklingfilé, halloumi med sallad och potatis i ugn. Det blev väldigt gott! 

Igår började vi dagen med att städa upp en del efter lördagen. Grejade och donade, innan Pontus började tvätta husfasaden på baksidan huset. Freja var med ute medan jag stod inne och strök lite kläder. Sen fick Freja bada innan hon sov en stund. Lunch med brorsan innan Freja blev hämtad av Pontus föräldrar. Pontus och brorsan tog östra husfasaden medan jag slängde återvinning, tvättade bilen och handlade på ICA. När jag kom hem packade vi in varor i kul och frys innan vi åkte till Pontus föräldrar för söndagsmiddag. Supergott! Jag gick sen hem med Edvin innan jag jobbade en stund hemma. 

(null)

Vardag | |
Upp