Ett barnfritt dygn

Igår var vi hos bästa Amanda, Martin och Greta i Hjo. En hel eftermiddag och framåt kvällen var vi tvungna att rulla hemåt. Vi blev bjudna på grillat och en hallonpaj till efterrätt. Jättegott alltihop och vi rullade hem mätta och nöjda, efter att ha umgåtts med några av de bästa vi vet :) 

Idag lämnade vi av Freja hos Pontus föräldrar vid halv 10 tiden och rullade upp mot Örebro. En dag på Ikea, när vi var klara åkte vi in till Örebro och åt lunch på en uteservering. Jag tog Fish and chips och Pontus tog poke bowl. Upplevde lite gamla bilder från när jag pluggade och sedan bodde där. 

Väl hemma packade Pontus upp allting medan jag försökte samla energi. Jag somnade i soffan och sov säkert i någon timme. När jag vaknat till så åkte vi ner till hamnen för att se om vi kunde få en matbit någonstans. Det var fullt med folk i hamnen och vi slutade till slut på Kingfisher. De har gått ifrån det indiska och kör på vilt numera. 

Vi åt jättegod förrätt och varmrätt innan vi tog ytterligare en promenad i hamnen och sedan hemåt. Avslutar kvällen med ett avsnitt av Grantchester, serien vi börjat tittta på istället för Morden i Midsomer. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Semester | |
Upp